機管局發債似阿伯……

上周四又到「為食敢死隊」每月聚餐,大家照例就近日香港種種現象噴口水,不亦樂乎。

  座中有金融專才、大狀、前高官、教授、傳媒高層、醫生 上晒岸的財務自由人。

  傾到七時左右,突然個個手機彈出信息,一睇,大部分抓頭,冇晒癮咁款呻:「頂 佢個頭鎚,有冇搞錯?今鋪真係點鹽唔鹹,點糖唔甜,得啖笑, Gas,下次唔玩 !」

  班大哥講乜呢?正是上周四機管局三跑債券公布認購結果,於是銀行及財務機構第一時間通知申請客戶,派到幾多手。

  今次有十七萬五千份有效申請,總認購額近一百六十億元,較總發行額五十億元超購二點一倍。中籤者最少可分得兩手。但無論你掟幾多錢去申請,也一律最多只分得三手。

  意即你就算掟過百萬元去抽,也是中三萬!

  座中「金融P」最 ,因佢正正大拿拿用一百五十萬元去抽,諗住博得幾多得幾多。

  其實作為「金融專才」,「金融P」真係 。因精算師推斷,今次正常最多每人分得三至五手,八手已算「奇蹟」。所以,點「幻想」好,都只應用十萬元去抽。

  呢呢,小弟正是如此。不過,仍覺冇癮。搞到身水身汗,將錢調來調去,才得三萬,意即 足全期,才有不足三千二百元利息。

  你話啦,中三手都係每季只有三百一十八元利息,夠乜啊?

  最抵死為大狀K:「呢單機管局發債,似足我 長者去殊殊,絕不暢快,窒 窒 玩滴滴仔。你發債,即要錢使,點解唔發多 ?如今又唔係派福利,發債即向人借錢,人 肯借畀你,就借多 啦,大家好嘛。發咁少,求其搵個券商都可以包起啦,真係有 多餘!」

星島檔案