Juicy叮|工作量大致無法平衡生活 女幼師:我真係好想辭職

幼兒教育一向是熱門科目,但幼教導師的工作亦並非容易。有現職的幼教導師近日在網上發文,並大呻「好多嘢都做唔完,完全唔可以平衡到生活」。

該名女幼教導師近日在Dcard討論區以「做幼教嘅我真係好想辭職呀!!!」為題發文,直言「真喺(係)好辛苦呀」。她指,「晚晚都去到6點幾、7點,翻屋企食完飯做下教案又要瞓教,好多嘢都做唔完,完全唔可以平衡到生活」。

有現職的幼教導師發文大呻工作量大,導致無法平衡生活。《反起跑線聯盟》劇照

不少幼教工作者亦有留言並表示身同感受,有任職幼教7年的網民指,打算完成本學年後辭職不續約,並直言「職業病又多,飲水都無時間,咩尿道炎念珠菌個啲成日有,所以為咗身體想辭職」。有網民則指,「我之前實習嗰間幼稚園…啲老師做到12點先走…朝早6點返工…高處未算高。」

亦有網民指,「讀完2年hd就無讀,都無做幼教。實習嗰陣就feel到太辛苦,完全無時間做自己嘢,仲要成日病,病到入院,依家轉咗做其他工」。另有今年入行的小學老師亦指,「已經想捱夠一個學期就走,真係覺得自己做耐咗會有心理問題,依加日日都勁崩潰,好唔想返工」。

帖文來源:Dcard討論區

即時港聞