上山詩鈉囡囡混血靚樣成名牌搶手貨 身材火辣加超長美腿性感又狂野

近日有不少星二代相繼登場,當中以邱淑貞的大女沈月最為出眾, 但實情上山詩鈉女兒Hilary Fan比沈月更早登場,當時已被網民一致認為是「最索星二代」!不經不覺已經25歲的Hilary,遺傳了媽媽的優良基因,擁有混血美貌外,更增添了一份成熟感,所以成為各大品牌的寵兒。

細細已經可愛!

美人胚子

同曾華倩個仔係青梅竹馬!

同童童係幼稚園同學。

感情好好!

好姊妹。

好青春!

同媽媽一齊生活。

張智霖係表舅父!

似姊妹多過似母女!

好性感!

好靚女!

大個女喇

好多品牌鍾意搵佢。

好性感!

好清爽!

沈月同EXO的世勳合照。

靚到呢!

其實沈月由細靚到大。

沈月就係著住呢條裙出席生日會。

因為媽咪上山詩鈉出身在演藝世家,舅父是演員曹查理、張智霖又是她的表弟,所以從少到大都習慣在鏡頭下生活,其後她又到美國讀大學,衣着打扮充滿了歐美風,再加上「鬼妹仔」性格,所以Hilary一直都不吝嗇分享自己的索爆泳裝照和性感相。上山詩鈉多年來一直獨力照顧女兒,母女的感情非常好,二人不時孖住出席公開場合,企埋一齊似姊妹多過母女呀!

Hilary與不少星二代屬好友,包括曾讀同一間幼稚園的王菲女兒竇靖童,有一段時間王菲因工作關係,將童童交由好友上山照顧,於是兩人共同生活了有一段時間,青梅竹馬的還有曾華倩兒子林浩賢。在2019年,Hilary與富三代施仲樂拉頭馬而令戀情曝光,可惜最後分手收場。

即時娛樂