朱茵舊同學爆全班男生都畀佢吸引 未畢業已獲TVB監製選中

朱茵在90年代憑電影《西遊記大結局之仙履奇緣》中「紫霞仙子」而成功奠定女神的地位,至今仍為人所津津樂道,但原來朱茵當年在演藝學院讀書的時候,已經被TVB監製睇中!資深舞台劇演員陳淑儀在1989年投考演藝學院,與朱茵是同屆同學,近日他接受商台訪問,大爆朱茵被發掘經過。

喺演藝讀書嗰陣已經好靚!

好清純!

好快入咗劇組拍戲!

做過兒童節目主持。

《逃學威龍2

傳同星爺戲假情真。

sweet

疑幻疑真

凍齡女神

有一段時間主力喺內地發展。

好幸福呀

一家三口好幸福。

陳淑儀表示畢業那年,電視台監製來學校「揀卒」:「佢哋會,男孩子企起身,好,坐返低;女孩子企起身,坐返低。咁就揀咗兩個,朱茵係其中一個。」陳淑儀大讚朱茵天生麗質,「我當然羨慕朱茵好快就紅,但係佢真係靚女吖嘛,全班男同學都會畀佢吸引,隻眼望到都驚嗰種呀!」問到曾否被朱茵吸引,陳淑儀笑指:「梗係吸引啦,年少氣盛點會唔吸引,一望就吸引啦!」


當年朱茵被挑選入TVB任兒童節目《閃電傳真機》,過了不久便主演電視劇《射鵰英雄傳》,飾演「黃蓉」一角,朱茵曾參演之電影超過40部,包括:《生命揸fit人》、《二人三足》和《風塵三俠》等等,不過為人所注意,當然是她與周星馳一段疑幻疑真的一段情,有指當年兩人因合作《逃學威龍2》而撻着,發展了一段長達3年的地下戀情,不過拍攝完經典作品《西遊記》後,傳因為莫文蔚介入而分手,朱茵在多年後多次暗示這段戀情給自己帶來極大的傷害,她曾經在《志雲飯局》上,自爆過去試過「捉姦在床」,撞破「第三者」與當時的男友在同一個房間,並斬釘截鐵地表示:「不止一個第三者」,而外界紛紛揣測這起事件的男主角就是周星馳。到了1997年,朱茵因為一張尋狗啟事而認識了黃貫中,在2012年宣佈懷孕後,正式註冊結婚。

即時娛樂