荃灣釣魚男拖大魚過馬路途人側目 網民:咁樣拖地都唔知食唔食好

荃灣昨日有男子將釣得的大魚拖地遊街,引來多人側目,有網民指男子將大魚拖行過馬路,魚身沾滿地上的污垢,覺得非常嘔心,「咁樣拖地,都唔知食唔食好」,有人更笑問「係咪順便刮走啲魚鱗」。

有網民昨日上載一條片段至facebook群組「荃灣友」,片中所見一名男子身穿藍色短袖衫、黑色褲,孭着一個黑色袋,左手手持魚具,右手則拖着一條大魚。由於大魚魚身長約1米,加上當時正值中午,男子汗流浹背,只能將拖着大魚從青山公路行往麗城花園。

雖然男子用毛巾墊住魚身,但魚尾位置則未有被毛巾包好。多名網民指男子直接將魚拖行過馬路極不衛生,非常嘔心,「這樣拖魚非常不合衛生」、「咁樣拖地,都唔知食唔食好」、「咁樣拖法條魚會唔會熟左一邊」、「條魚前世同佢有仇,死咗都要游(遊)街示衆」。

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽

男子將釣回來的大魚拖行過馬路。網上片段截圖

 

 

即時港聞