新加坡撳住香港砌

呢個世界,一定要有競爭,才會有進步。不論人與人、機構與機構、城市與城市、國家與國家,全部最好永不停步競爭,才能永遠向前,如此,前景肯定燦爛!

  競爭時,有人用明招,有人用暗招,只要合法,絕無不可。其中一招,正是——趁你病 你命!講得好絕,但講競爭,難道當你對手弱時,你放軟手腳?簡簡單單如在球場上,你當然趁勢將對手放乾,等佢冇得追!

  最近疫情稍斂,幾位商界朋友,匆匆前往亞洲各國處理業務。前晚回港重聚,一致看法:「香港今次大鑊,中正不進則退大理論!」

  點解?因為我 最大競爭對手新加坡,趁香港仍窒下窒下唔開關,而就算開少少都行一步退三步,於是睬你都 ,睇準我 「防疫死穴」,一刀刀係咁插落去,包括搶資金、搶人才、搶遊客,政府全攻型去馬, 晒身。

  老友M騷畀大家睇一張海報,展示新加坡大力全球出擊的宣傳攻勢。背景為最現代化的一級金融中心大樓群,標題口號——《The Best Time To Move Is Now》!內文形容新加坡政治經濟環境穩定、匯聚全球頂尖人才、效率快速、出入自由……結論——喂,所有跨國集團都 晒喇,你仲唔動身?

  唉……曾幾何時,以上令一個城市驕傲的優勢,乃香港四圍宣傳的強項。如今?竟然比新加坡撳住打,也撳住搶(資金、人才及遊客)!

  點解?大家心知,但好難盡情全盤分析,再要求政府立即逐一解決。

  事到如今,要拆牆鬆綁,市民無權無勇,當然冇得搞,一切仍要睇睇新特首、新班子有乜視野、有乜魄力 。

  講真,同是國際城市,新加坡真係有條件「串」我 。簡單,香港GDP次季跌百分之一點四,睇 會繼續縮。但佢 呢,第一季升百分之四,第二季升百分之四點八。

  香港輸 邊?有冇掌權者能以遼闊胸襟認認真真查找不足,再開誠布公,然後急起直追呢?我好想見到!

Uncategorized