李幸倪未有結婚計劃 讚13歲《聲夢2》學員Sabrina聲底厚有潛質

李幸倪(Gin Lee)昨晚(2日)為一個音樂會演出,被追問是否簽約英皇,她笑言與環球的合約還有一段時間,完成節目《星夢傳奇2》後就會返馬來西亞,為父母慶祝生日,但未知逗留幾耐。問是否回鄉結婚?她說:「唔係,我仲有好多音樂嘅事想試,雖然工作同結婚無衝突,但現在冇結婚計劃,工作為重。(是不是簽英皇?)未落實,一直都有同唔同嘅人傾,希望將來有唔同嘅發展,我都希望盡快有定案,但手頭上仍有好多工作,《聲夢2》都要做大半年。」

 

Gin Lee表示未落實是否簽英皇。

 

Gin Lee稍後會返馬來西亞跟父母慶祝生日,否認秘密結婚。

 

講到《聲夢2》學員趙紫諾(Sabrina)日前在節目上表演超班,身為導師的Gin大讚她很有潛質,「佢只有13歲,我都唔確定自己13歲時嘅聲音係點,佢好犀利,聲音又厚,我好鍾意佢,第一Round搶學員時已想搶到佢,但唔夠林奕匡快手,之後能不能搶到就要留意節目。」

 

Gin Lee大讚13歲嘅Sabrina聲底夠厚。

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽

即時娛樂