電影電視高層福利

上周打開報章娛樂版,咦喂,老友「銀髮S」真真好風騷喎,出任電視台高層後,搞出成績,於是帶幾位靚仔靚女藝員,聯同客戶高層開記者會,公布好消息。我一見,立即整個WhatsApp潤下佢:「S哥,你就好啦,美女如雲相伴,恨死隔籬啊!」

  佢行走江湖幾十年,當然有晒金鐘罩:「喂喂碌Sir,咪亂 啊大佬。此乃我加入電視台後,第一次有咁多女藝員同場活動,故早早已經預先向太座申報,老友,你睇我對手擺 邊?」唔,再睇睇,真喎。大會安排一位穿吊帶裙性感女藝員緊貼阿S身旁,佢老哥對手幾大放自己身後雙握。不只,再要用個背脊「得」住旁邊位靚女,做足保護工夫,絕對冇位畀我 呢班多口老友「插」。

  不過,群組內的兄弟見佢咁風光,仍七嘴八舌。例如大H就窒佢:「唔……好 ,目不『邪』視,政治百分百正確!」

  講真,「銀髮S」在朋友圈中,早屬著名堅貞「愛妻/畏妻號」,大家當然絕對「暫時有信心」(即係長遠唔敢包,哈哈哈!)啦。事實,點解咁多富豪冇乜錢賺都重錘做電視台及拍電影呢?

  說穿了——虛榮,兼有大量其他行業冇的「邊緣福利」!

  全球電視台老闆或高層,都會成為當地權貴需要接近的人,因有影響力也。這個,你無論做任何生意、幾富有都好,也冇此「福利」。

  另外,最正係奉旨接近大明星!

  投資拍一部戲,開鏡時,可召集所有一線紅星圍在你身邊拍照見報,幾威威?有邊種投資能夠如此?仲有,得閒又可以Call埋記者去探班,指手畫腳窒 導演監製,好似好威咁曝光。

  影史上,最巴閉一幅相,為已逝世的邵逸夫爵士,召集所有紅星排排企,自己就坐在最前排中間,成個皇帝咁款,簡直威爆玻璃光芒四射! 種感覺,大家幻想 都知有幾「光宗耀祖」之感。

  電影電視老闆及高層的「福利」,真的非比尋常,試 無不立即上癮!

Uncategorized